Laurie in Ierland

Welkom op mijn Reislog!

Hoi allemaal, welkom op mijn Reislog

Cool

Als je op de hoogte wilt blijven van mijn avonturen, kun je hier terecht. Disclaimer: Ik maak geen beloftes over hoe vaak ik een berichtje achterlaat, want ik kan dat niet voorzien

Innocent
! Ik raad je aan je emailadres achter te laten voor mijn mailingslijst (in de rechterkolom), dan krijg je automatisch een berichtje als ik een blog erop heb gezet. Das zegmaar wel zo handig
Wink

Oke, dat gezegd hebbende, komen we bij het praktische deel: je kunt hier verhalenvan mijn avonturen lezen, foto'svinden en via de kaartkun je zien waar ik ben geweest.Oja, en voor meer info over mij en de reis kun je kijken inhet profiel.

Hopelijk spreek ik je snel en ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat of zoiets!!!

Kiss

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Laurie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active