Laurie in Ierland

2 months down!

Hoi allemaal,

voor ik weer over mezelf en mijn avonturen begin, wil ik eerst iedereen een heel gelukkig nieuwjaar wensen!

Laughing
En ik hoop ook dat jullie een leuke en gezellige kerst hebben gehad! Ik in elk geval wel, want ik was thuis met kerst en nieuwjaar. Ik had zo'n 1,5 week vakantie, waarin ik veel mensen heb kunnen zien en spreken, wat ik echt heel erg leuk en gezellig vond!
Smile

Goed, ik heb al een tijdje niks meer geschreven (een maand, oepsie...

Innocent
) en ik zal proberen vaker wat te schrijven. Tussen mijn laatste blog en het weggaan voor kerst waren wel nog wat leuke dingen: een feest in Ballinspittle, omdat de Kerstman de kerstverlichting aan zou doen. Nou moet ik eerlijk zeggen, de verlichting was niet zo spectaculair, maar het feest was daarom niet minder gezellig.
Wink
Er waren kraampjes met 'mulled wine' (een soort glühwein, erg lekker!) en warme chocolademelk en andere dingen.

Verder ben ik een paar keer naar Cork geweest met de bus, een keer alleen en ook met anderen. Cork is een hele leuke stad, met heel veel winkels dus als je wilt shoppen kom je eigenlijk niets te kort. We zijn daar ook naar een Ierse bar/pub geweest, waar live Ierse muziek bezig was en waar ook mensen Iers gingen dansen

Laughing
(het lijkt erg op tapdance, maar dat is het niet!). Ik zal zo snel mogelijk wat video's en foto's plaatsen zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.

Verder had Niamh een dressuur wedstrijd waar ik heb gekeken, dat was ook wel leuk! Als laatste hadden we ook nog een soort hondenshow waar Musto ook aan meedeed. Het had een 'fancydress-categorie", dus hebben we de hond verkleed... als een eenhoorn

Surprised
! Roze gesprayed, hoorn op en vleugels om (ik zal hiervan ook zo snel mogelijk een foto plaatsen). De kinderen moesten natuurlijk ook verkleed, dus het was een dolle boel.

Oh en dan vergeet ik nog één ding: ik heb een gitaarles gehad, van een Ierse gitaarleraar! Komende tijd ga ik nog meer lessen bij hem volgen, hopelijk leer ik wat echt Ierse gitaarmuziek, dat zou wel erg leuk zijn!

Tongue Out

Afgelopen maandag ben ik weer teruggekomen uit Nederland. Deze week hebben de meisjes nog vakantie, dus van mijn gewoonlijke werkschema komt niet veel terecht. Gisteren had ik bijvoorbeeld de hele dag met de kinderen. Een vermoeiende maar leuke dag, met spelletjes, kleuren, verkleden, hutten bouwen en voor mij dus een heleboel opruimwerk

Tongue Out

Verder is er deze week nog niet zoveel bijzonders gebeurt, dus ik heb daarmee nog niet zoveel te vertellen. De volgende blog (whenever that might be) zal dus hopelijk wel wat interesanter zijn

Wink
.

Tot snel,

xx Laurie

Cool

Reacties

Reacties

oma ellen

hallo Laurie
leuk om even een berichtje te lezen fijn om je met de kerst gezien te hebben en leuke verhalen van je gehoord en nu begin het op leven weer maar wat leuk dat je gitaar les heeft van een Ierse leraar ik heb vandaag Ruby te logeren gezellig en er ligt wat sneeuw dus een witte wereld erg mooie om te zien een heel fijn weekend geniet er van

Pauline

lieve Lau,
ook ik was blij je even gezien en gevoeld te hebben; altijd beter dan alleen je te lezen!
ik heb door je verhalen nog beter beeld bij waar je nu bent. En in wat voor andere wereld je zit dan wij hier.
ik hoop dat je de komende tijd nog meer van Ierland kan gaan zien en ons erover kan vertellen en showen met je foto's!
Zoek de mogelijkheden: da's wat iedereen in z'n leven moet doen :) (en meteen een mooie wens voor 2017...)
lieverd, wie weet tot met je verjaardag,
xxx Pauline en de hele meute

Opa en Oma

Lieve Lau,

Fijn dat we je bij je vader's verjaardag weer even hebben gezien.
We kijken altijd uit naar jouw verhalen uit en belevenissen in Ierland.
We wensen je veel sterkte toe in de komende periode.
Misschien zien we je in februari weer.
We hoorden van je ouders dat je Tinka wiskundig ondersteunt vanuit Ierland. Prachtig!!

Tot gauw.

Opa en Oma.

Opa en Oma

Lieve Lau,

We weten niet goed hoe wij jou anders moeten benaderen en dus doen we dat op deze wijze:
Van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag.
We hopen dat je vandaag een hele verrassende verjaardag beleeft.
Nog zo'n drie maanden en je bent al weer terug.
Het gaat allemaal toch wel snel.
Heel blij was oma afgelopen zondag met jouw telefoontje vanuit Ierland,
Overal vertelt ze dat door jou en je vrienden/vriendinnen vanuit Ierland is toegezongen: heel trots was ze!!
We hadden een hele leuke dag met vader Rob, moeder Ilonka, Tinkie, Jo, oom Barry, tante Francisca, Isa, Sven en oma Ellen.
De enige die ontbrak was jij, maar we troosten ons met de gedachte dat je er bij mijn (opa) verjaardag we bij zult zijn.
Lau, nog even bijten en je bent weer terug.
We kijken er naar uit.
Om het op z'n Engls/Iers te zeggen: WE LOVE YOU!

Opa en Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active